REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO I ŚWIADCZENIA INNYCH USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
(„REGULAMIN”)
obowiązujący od dnia:8.12.2023 r.
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego oraz świadczenia innych usług drogą elektroniczną. Sklep internetowy oraz inne usługi elektroniczne świadczy Angelika Stawowy – Sala na godziny.
DEFINICJE
-
- Pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie mają następujące znaczenie:
- Dostawca – Angelika Stawowy prowadząca działalność gospodarczą pod marką Sala na godziny (w imieniu firmy zarejestrowanej w CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ pod nazwą Angelika Stawowy, ul. Piłsudskiego 74, 50-020 Wrocław, NIP: 6912372556, REGON: 362566280. Nazwa organu prowadzącego rejestr, do którego wpisana jest firma: MINISTER ROZWOJU I TECHNOLOGII) dostarczający Usługi dostępne za pośrednictwem Strony Internetowej w zakresie i na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie ;
- Strona Internetowa – strona internetowa administrowana przez Angelikę Stawowy, dostępna pod domeną https://salanagodziny.pl/ i na jej subdomenach, za pośrednictwem której umożliwia zamówienie usługi;
- Polityka Prywatności – dokument opisujący przetwarzanie danych osobowych przez Angelikę Stawowy jako administratora, dostępny pod adresem: https://salanagodziny.pl/polityka-prywatnosci/ ;
- Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka nieposiadająca osobowości prawnej, lecz posiadająca zdolność prawną, korzystająca z Usług świadczonych przez Dostawcę drogą elektroniczną na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie;
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Angelikę Stawowy pod adresem: https://salanagodziny.pl/sklep/ ;
- Konto – indywidualne konto Klienta w Sklepie utworzone poprzez wypełnienie i przesłanie do Dostawcy Formularza Rejestracji, umożliwiające składanie Zamówień, edycję danych osobowych, podgląd historii złożonych przez Klienta Zamówień oraz dostęp do Treści Cyfrowych;
- Formularz Rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający założenie Konta;
- Logowanie – wprowadzenie indywidualnego identyfikatora (loginu) oraz hasła, pozwalającego na dostęp do zawartości Konta;
- Formularz Zamówienia – formularz dostępny w Sklepie zarówno za pośrednictwem Konta, jak i poza nim (bez Logowania) umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka;
- Koszyk – element Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta usługi, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia;
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta złożone za pośrednictwem Formularza Zamówienia, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usługi.
- Produkt – dostępne w Sklepie usługi, nabywane lub rezerwowane przez Klienta.
- Formularz Kontaktowy – usługa polegająca na umożliwieniu Klientowi przesłania do Dostawcy wiadomości za pośrednictwem ankiety udostępnionej na Stronie Internetowej
- Komentarz – usługa polegająca na umożliwieniu Klientowi pozostawienie opinii o Produkcie w Sklepie na zasadach przedstawionych w niniejszym Regulaminie;
- Konsument – konsument w rozumieniu art. 22(1) kodeksu cywilnego, to jest osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową; a także przedsiębiorca na prawach konsumenta, czyli osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
- Plasowanie – kryteria przedstawiania Klientowi Produktów w Sklepie, tj. przyznawanie określonej widoczności Produktom w formie, w jakiej to plasowanie zostało przedstawione, zorganizowane lub przekazane przez Dostawcę, niezależnie od środków technologicznych wykorzystanych do takiego przedstawienia, zorganizowania lub przekazu.
- Usługa/Usługi – świadczone przez Dostawcę drogą elektroniczną za pośrednictwem Strony Internetowej lub pojedynczy rodzaj takiej usługi, której dotyczy dany punkt Regulaminu.
- Pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie mają następujące znaczenie:
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa rodzaj i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Dostawcę za pośrednictwem Strony Internetowej, warunki świadczenia tych Usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a tym samym stanowi dokument, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 344).
- Dostawca świadczy drogą elektroniczną za pośrednictwem Strony Internetowej następujące Usługi:
- zapoznanie się z treściami publikowanymi na Stronie Internetowej;
- założenie i prowadzenie Konta;
- prowadzenie Koszyka;
- składanie Zamówień w Sklepie;
- udostępnienie Formularza Kontaktowego;
- umożliwienie publikowania Komentarzy.
- Kontakt z Dostawcą jest możliwy:
- telefonicznie pod numerem telefonu: +48 535408505 w dni robocze w godziniach 10.00-15-00;
- za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: kontakt@salanagodziny.pl;
- za pośrednictwem komunikatora Messenger (profil Sala na godziny, https://www.facebook.com/salanagodziny).
- za pośrednictwem bezpośrednich wiadomości na portalu Instagram (profil Sala na godziny, https://www.instagram.com/salanagodziny/).
- Niniejszy Regulamin dostępny jest nieodpłatnie za pośrednictwem Strony Internetowej umożliwiającej pozyskanie, odtworzenie, utrwalenie treści Regulaminu za pomocą systemu informatycznego, którym posługuje się Klient.
- Regulamin stanowi wzorzec umowy zawieranej na odległość. Treść Regulaminu w przypadku korzystania z Usług wskazanych w Regulaminie stanowi treść zawartej pomiędzy stronami umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną.
- Podczas korzystania z Usług świadczonych drogą elektroniczną zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.
- Klient przed skorzystaniem z Usług zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem i akceptacji jego postanowień poprzez kliknięcie odpowiedniego okienka (checkboxa)
KOMPATYBILNOŚĆ I WYMAGANIA TECHNICZNE
- Dostęp i korzystanie ze Strony Internetowej stanowi usługę cyfrową oferowaną klientom za darmo albo w przypadku, gdy wymaga ona logowania, za dane cyfrowe.
- Do skorzystania z Usług niezbędne jest:
- posiadanie przez Klienta urządzenia z dostępem do Internetu (komputer, tablet, telefon) oraz aktualną wersją przeglądarki internetowej obsługującej pliki typu cookies – np. Microsoft Edge, Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari,
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
- włączona obsługa plików cookies.
- Koszty zapewnienia powyższych kompatybilności i warunków technicznych niezbędnych do korzystania z Usług ponosi Klient.
- Dodatkowo dla bezpieczeństwa korzystania z Usług zalecane jest, aby urządzenie Klienta posiadało dodatkowo:
- aktualny system antywirusowy,
- skuteczną zaporę bezpieczeństwa (firewall),
- zainstalowane dostępne aktualizacje systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej, które dotyczą bezpieczeństwa,
- aktywowaną funkcję akceptacji plików cookies oraz Java Script w przeglądarce internetowej.
- Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za brak spełnienia przez Klienta przedstawionych powyżej wymagań technicznych koniecznych do korzystania z poszczególnych Usług.
- Dostawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Usług, spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Usług z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Dostawca dokłada najwyższej staranności, by świadczone Usługi były na najwyższym poziomie, jednakże nie wyklucza możliwości czasowego zawieszenia dostępności Usług w przypadku konieczności przeprowadzenia konserwacji, przeglądu lub w związku z koniecznością modernizacji lub rozbudowy Strony Internetowej. Dostawca dołoży staranności, aby planowe przerwy techniczne związane z konserwacją oprogramowania oraz sprzętu telekomunikacyjnego i serwerów wykorzystywanych przez Dostawcę na potrzeby Strony Internetowej, w miarę możliwości były planowane w godzinach nocnych. O terminie i przewidywanej długości trwania przerwy Dostawca w miarę możliwości technicznych poinformuje Klientów z wyprzedzeniem.
TREŚCI PUBLIKOWANE NA STRONIE INTERNETOWEJ
- W ramach omawianej Usługi Klient może nieodpłatnie zapoznawać się z wszelkimi treściami publikowanymi przez Dostawcę na Stronie Internetowej.
- Umowa o świadczenie tej Usługi zawierana jest na okres faktycznego korzystania ze Strony Internetowej, każdorazowo z chwilą wejścia Klienta na Stronę Internetową.
- Umowa o świadczenie tej Usługi ulega rozwiązaniu z chwilą opuszczenia Strony Internetowej przez Klienta, co nie wymaga żadnych dodatkowych oświadczeń ani ze strony Dostawcy, ani ze strony Klienta.
- Z Usługi może korzystać każdy Klient, bez konieczności zakładania Konta i Logowania.
PROWADZENIE KOSZYKA
- Usługa ta polega na możliwości nieodpłatnego zachowania przez Klienta w Koszyku Produktów, które go zainteresowały.
- Umowa o świadczenie tej Usługi zawierana jest z chwilą dodania przez Klienta Produktów do Koszyka, a ulega rozwiązaniu z chwilą usunięcia przez Klienta Produktów z Koszyka.
- Rozwiązanie Umowy nie wymaga żadnych dodatkowych oświadczeń ani ze strony Dostawcy , ani ze strony Klienta.
- Z Usługi może skorzystać każdy Klient, bez konieczności zakładania Konta i Logowania.
ZAŁOŻENIE I PROWADZENIE KONTA
- Usługa ta obejmuje możliwość nieodpłatnego założenia przez Klienta Konta i korzystania z jego funkcjonalności. Za pośrednictwem Konta Klient może samodzielnie poprawić swoje dane osobowe wskazane w Formularzu Rejestracji lub później podczas korzystania z Konta, składać Zamówienia, jak również posiada dostęp do historii swoich Zamówień.
- Umowa o świadczenie tej usługi zostaje zawarta z chwilą założenia Konta poprzez podanie w Formularzu Rejestracji wymaganych danych osobowych, tj.: loginu i hasła, zaakceptowania wymaganych oświadczeń oraz potwierdzenia przez Klienta utworzenia Konta. Po wypełnieniu i potwierdzeniu przez Klienta poprawności danych osobowych w Formularzu Rejestracji, na podany w nim adres e-mail kontakt@salanagodziny.pl prześle wiadomość e-mail zawierającą prośbę o potwierdzenie przez Klienta założenia Konta.
- Konto może być przypisane tylko do jednego Klienta. Klient może posiadać tylko jedno Konto.
- Logowanie do Konta jest możliwe po podaniu przez Klienta indywidualnego identyfikatora (loginu) oraz hasła. W razie utraty lub zapomnienia hasła Klient ma możliwość skorzystania z opcji przypomnienia hasła. Hasło może zostać zmienione również samodzielnie przez Klienta za pośrednictwem Konta, po dokonaniu Logowania.
- Klient nie może udostępniać swojego loginu i hasła do Konta innym osobom.
- Umowa o prowadzenie Konta zawierana jest na czas nieoznaczony. Klient może w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat, usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Dostawcy za pośrednictwem jednego z kanałów komunikacji wskazanych w pkt. II.3. Konto zostanie usunięte przez Dostawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od zgłoszenia żądania przez Klienta.
Wybór sali i daty rezerwacji
- Rezerwację sali można dokonać za pośrednictwem Strony internetowej się pod linkiem: https://salanagodziny.pl/rezerwacje.
- Rezerwację sali należy wykonać w następujący sposób:
- po wejściu do na zakładkę do rezerwacji sali przedstawiony jest formularz do dokonania rezerwacji sali.
- Klient może dokonać wyboru sal, rodzaju wynajmu, terminu, godzin rezerwacji poprzez wybór przedstawiony w okienku do rezerwacji
- po dokonaniu wyboru w zakresie rodzaju sali, rodzaju wynajmu, daty i godzin rezerwacji, należy uzupełnić dane niezbędne do złożenia zamówienia
SKŁADANIE ZAMWIEŃ W SKLEPIE I WYSYŁKA ZAMÓWIEŃ
- Ceny podane w Sklepie są wyrażone w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto.
- W przypadku informowania Klienta o obniżeniu ceny Produktu, w sekcjach cenowych interfejsów Sklepu, na kartach Produktów uwidoczniona jest również najniższa cena tego Produktu, obowiązująca w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki lub też – jeśli Produkt jest oferowany do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni – najniższa cena tego Produktu obowiązująca w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego Produktu do dnia wprowadzenia obniżki.
- Dostawca wystawia faktury.
- Dostawca zobowiązuje się umożliwić wynajęcie sal zgodnie z umową w rozumieniu art. 43b ustawy o prawach konsumenta tj.takie, których opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność, funkcjonalność, kompatybilność, interoperacyjność i aktualność odpowiadają opisowi zamieszczonemu na Stronie internetowej, nadają się co celów, do których zazwyczaj używa się tego rodzaju sal, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk oraz występują w takiej ilości i mają takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla usług tego rodzaju i których Klient może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter usługi.
- Klient jest zobowiązany do korzystania z sal oferowanych przez Dostawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
- Przeglądanie sal dostępnych w Sklepie nie wymaga założenia Konta.
- Złożenie Zamówienia w Sklepie możliwe jest zarówno po założeniu Konta, jak i bez zakładania Konta, po podaniu niezbędnych danych identyfikacyjnych, kontaktowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia.
- Klient w toku korzystania z Sklepu za pośrednictwem Konta, w tym w szczególności przy składaniu Zamówienia, może zostać poproszony o podanie dodatkowych, nie ujętych w Formularzu Rejestracji danych, niezbędnych do realizacji Zamówienia lub wystawienie faktury.
- Z chwilą potwierdzenia przez Klienta założenia Konta, nabywa on prawo do korzystania z funkcjonalności Sklepu udostępnionych przez Dostawcę, w szczególności do nabywania dostępnych aktualnie w Sklepie usług wynajęcia sal. Z tą samą chwilą pomiędzy Dostawcą a Klientem zawierana jest umowa o korzystanie ze Sklepu.
- W celu złożenia Zamówienia należy:
- wejść w zakładkę do rezerwacji (https://salanagodziny.pl/rezerwacje);
- wybrać salę będący przedmiotem Zamówienia, a następnie rodzaj rezerwacji, dodatki, termin i godziny rezerwacji. kliknąć przycisk „Dalej”;
- wypełnić dane osobowe niezbędne do Zamówienia;
- kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”;
- wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie.
- Dostawca udostępnia Klientowi następujące formy płatności w Sklepie za pośrednictwem serwisu imoje:
-
- płatności elektroniczne w formie BLIK i Przelewów online za pośrednictwem;
- Płać z ING [ING Bank Śląski]
- mTransfer [mBank]
- Przelew24 [Santander Bank Polska]
- Pekao24Przelew [Pekao]
- Płacę z Inteligo [Inteligo / PKO BP]
- Płacę z iPKO [PKO BP]
- VeloBank [getin]
- Płacę z Noble Bank [Noble Bank]
- Credit Agricole e-przelew [Crédit Agricole]
- Płacę z Alior Bankiem [Alior Bank]
- Bank Nowy BFG [Bank Nowy BFG]
- Millennium – płatności internetowe [Millennium Bank]
- Przelew z Citi Handlowy [Citi Handlowy]
- Płać z BOŚ [BOŚ Bank]
- Płacę z BNP Paribas [BNP Paribas]
- Pocztowy24 [Bank Pocztowy]
- Płacę z Plus Bank [Plus Bank]
- Bank Spółdzielczy [Bank Spółdzielczy]
- Bank Spółdzielczy w Brodnicy [Bank Spółdzielczy w Brodnicy]
- nestPrzelew [Nest Bank]
- karta płatnicza tj. Karty płatnicze 3DS, Apple Pay, Google Pay, Visa Mobile;
- płatności odroczone za pośrednictwem:
- Płatność PayPo,
- Płatność Twisto
- Płatność PragmaGO
- przelew bankowy.
- płatności elektroniczne w formie BLIK i Przelewów online za pośrednictwem;
-
- W przypadku odstąpienia od umowy zwrot płatności dokonywany jest z wykorzystaniem tego samego kanału, którym została dokonana płatność, chyba że Klient zgodził się na inną formę dokonania zwrotu płatności, co nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami.
- W przypadku, gdy Klient wyraził chęć otrzymania faktury VAT, jest ona doręczana drogą elektroniczną wraz z potwierdzeniem realizacji Zamówienia, na adres e-mail podany przez Klienta przy składaniu Zamówienia.
- Jeżeli Klient poprosił o wystawienie rachunku, faktury lub faktury bez VAT, zostanie ona doręczona Klientowi drogą elektroniczną, na adres e-mail podany w zamówieniu lub też dołączony do wysyłanej przesyłki. Klient może zgłosić chęć otrzymania faktury lub rachunku od razu przy zamówieniu.
FORMULARZ KONTAKTOWY
- Usługa ta jest dostępna dla każdego Klienta bez konieczności posiadania Konta.
- W celu skorzystania z Usługi Klient powinien podać prawidłowe, aktualne i oznaczone przez Dostawcę jako wymagane dane osobowe, za pośrednictwem dedykowanego okna dialogowego (formularza) znajdującego się pod adresem: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeFkKgizNxkfejM_8Kos6LDkSj24IgIOvsl6C0ayRPEQbsnxw/viewform?usp=send_form.
- Usługa jest nieodpłatna, a umowa o świadczenie tej Usługi jest zawierana każdorazowo z chwilą wysłania przez Klienta wiadomości do Dostawcy za pośrednictwem dedykowanego formularza.
- Umowa o świadczenie Usługi ulega rozwiązaniu z chwilą jej wykonania (wysłania wiadomości) i nie wymaga dodatkowych oświadczeń ani ze strony Dostawcy, ani ze strony Klienta.
OPINIE I KOMENTARZE
- Usługa ta umożliwia Klientowi zamieszczenie opinii o Produkcie.
- Umowa o świadczenie tej Usługi zawierana jest pomiędzy Dostawcą a Klientem wraz z zamieszczeniem Komentarza i ulega rozwiązaniu z chwilą usunięcia Konta./ Umowa o świadczenie tej Usługi obowiązuje przez okres korzystania przez Klienta z formularza do zamieszczania Komentarzy.
- Dostawca umożliwia dostęp do wystawionych przez Klientów Komentarzy każdej osobie przeglądającej Stronę Internetową i Sklep, bez konieczności Logowania.
- Upublicznieniu podlegają wszystkie wystawione Komentarze, zarówno pozytywne, jak i negatywne, bez ingerowania w ich treść – przy czym usuwane są w miarę możliwości Komentarze wulgarne, naruszające prawa osób trzecich, w szczególności ich dobra osobiste oraz ochronę danych osobowych albo w inny sposób łamiące obowiązujące przepisy prawa.
- Komentarze nie są sponsorowane, a za wystawienie Komentarza Klient nie otrzymuje żadnych dodatkowych korzyści.
- z Usługi wystawienia Komentarza może korzystać nieodpłatnie każdy Klient, bez konieczności posiadania Konta.
- Dostawca dokłada wszelkich starań, aby Komentarze o Produktach pochodziły wyłącznie od Klientów, którzy nabyli dany Produkt lub z niego korzystali. Z tego względu Komentarz wystawić może wyłącznie Klient, który:
- posiada aktywne Konto, dokonał Logowania, a z historii jego Zamówień wynika, że nabył dany Produkt
- po zrealizowaniu Zamówienia otrzymał na podany adres mailowy link do wystawienia Komentarza i za jego pomocą wystawił Komentarz
- skorzysta z systemu ankiet potransakcyjnych
- weryfikowanie imienia i nazwiska autora komentarza na liście Klientów,
- przed wystawieniem Komentarza podał numer Zamówienia, które obejmowało dany Produkt.
NEWSLETTER
- Klientowi przysługuje prawo do zapisu na newsletter (“Newsletter”).
- Zapis na newsletter może być dokonany w trakcie składania zamówienia Produktu w Sklepie, a także bezpośrednio na Stronie Internetowej w formularzu zapisu na newsletter.
- Aby skutecznie zapisać się do Newslettera należy podać swoje poprawne dane w formularzu zapisu na Newsletter dostępnego na Stronie Internetowej, kliknięciu przycisku “Zapisz się” lub równoważny, który potwierdza zapis na Newsletter, a także kliknąć w link potwierdzający zapis na Newsletter, który zostanie przesłany e-mailem na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu zapisu na Newsletter.
- Korzystanie z Newslettera jest bezpłatne, a usługa ta jest świadczona do momentu rezygnacji z Newslettera.
- Aby zrezygnować z Newslettera należy kliknąć link rezygnacyjny/anulujący subskrypcję, który dostępny jest w stopce e-maila każdej wiadomości pochodzącej z Newslettera. Po kliknięciu w link nastąpi rezygnacja z Newslettera i wykreślenie adresu e-mail z bazy Newslettera.
- Aby ponownie dodać się do Newslettera, po rezygnacji, należy powtórzyć kroki opisane w pkt. 2 i 3 powyżej.
REKLAMACJE
- Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji dotyczącej Produktu.
- Klient może zgłosić reklamację do Dostawcy z wykorzystaniem następujących kanałów komunikacji mailowo na adres: kontakt@salanagodziny.pl
- Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię, nazwisko oraz adres e-mail Klienta bądź korespondencyjny, na który Dostawca ma udzielić odpowiedzi na reklamację, nazwa firmy w przypadku Klienta będącego przedsiębiorcą, numer zamówienia, określenie Produktu oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń wraz z żądaniem Klienta związanym ze składaną reklamacją.
- Dostawca zastrzega prawo pozostawienia bez rozpatrzenia reklamacji, które nie spełniają warunków określonych w ust. 3, w szczególności, gdy podane informacje nie pozwalają na identyfikację Klienta bądź skontaktowanie się z nim w celu wyjaśnienia reklamacji.
- Dostawca rozpatruje zgłoszone reklamacje w terminie do 14 dni od dnia otrzymania wszystkich informacji niezbędnych do jej rozpatrzenia.
ROZSTRZYGANIE SPORÓW
-
- W przypadku sporów z udziałem Konsumenta istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz rozstrzygania sporów, tj.:
- Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może np. złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (europejska platforma internetowego rozstrzygania sporów);
- Konsument ma prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny.
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Angelika Stawowy.
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Klientów znajdują się w Polityce Prywatności: https://salanagodziny.pl/polityka-prywatnosci/
- W związku z korzystaniem z płatności online, w związku z realizacją płatności, podmiot ten staje się odrębnym administratorem danych osobowych Klienta.
PRAWA AUTORSKIE
- Treści Cyfrowe są utworami w rozumieniu ustawy z 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych i podlegają ochronie przewidzianej w tym akcie prawnym.
- Autorskie prawa majątkowe do Treści Cyfrowych przysługują Dostawcy, zaś autorskie prawa osobiste – autorom.
- Prawa wyłączne do treści udostępnianych w ramach Sklepu, w szczególności prawa autorskie do zdjęć, nazw, znaków towarowych Sklepu oraz jego Produktów, w tym wchodzące w ich skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Diostawcy lub podmiotom trzecim, z którymi Dostawca zawarła stosowne umowy.
- Zabronione jest kopiowanie, jak również inne formy korzystania z jakichkolwiek elementów Sklepu bez zgody Dostawcy.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
- Dostawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, w szczególności zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Dostawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.