Masz pytania?

Sprawdź listę najczęściej zadawanych poniżej – a jeśli nie znajdziesz tam odpowiedzi, napisz do nas! Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

Najczęściej zadawane pytania

Tak. W tym celu robimy dla Państwa bezpłatną 30 minutową rezerwację. Prosimy o sprawdzenie w kalendarzu sal (link), kiedy sala jest dostępna i wskazanie terminu, w którym mamy Państwa wpisać na jej oglądanie wraz imieniem i nazwiskiem osoby, która będzie odbierała klucz z portierni. Aby umówić swój termin oglądania sali prosimy o kontakt mailowy (kontakt@salanagodziny.pl) lub telefoniczny przez aplikację Whastapp (+48 535 408 505).

Nie, całe wyposażenie jest dostępne bezpłatnie w ramach opłaconej rezerwacji.

Nie, nie ma możliwości zwrotu pieniędzy za odwołaną rezerwację. Jest możliwość wykorzystania wpłaconych środków na poczet innego terminu w ramach danego miesiąca rozliczeniowego pod warunkiem zgłoszenia chęci zmiany terminu z min. 24h wyprzedzeniem.

Nie. Nasze sale znajdują się w zabytkowym budynku NOT, który ma ściany o grubości ponad 1m. Sale są chłodne w upały i ciepłe w zimie, nie ma potrzeby klimatyzacji, ale na każdej sali w okresie letnim jest dostępny wentylator, aby zapewnić odpowiednią wentylację powietrza.

Tak, ale należy ten fakt zgłosić wcześniej. Obecność psa traktowana jest jak wynajem bez obuwia zmiennego, dlatego cena za wynajem sali w takiej sytuacji wynosi 70zł/h za salę 41 i 90zł/h za salę 324.

Nie wynajmujemy sali na przyjęcia okolicznościowe. Jeżeli chcą Państwo zrobić kącik kawowy z ciasteczkami podczas szkolenia / warsztatów, prosimy o wpłacenie kaucji 200zł przed rozpoczęciem rezerwacji. W tej sytuacji są Państwo zobowiązani do posprzątania sali, tj. odkurzenie i umycie na mokro podłóg (odkurzacz i mop dostępny jest w depozycie) oraz umycie stołów i krzeseł. Nie posprzątanie sali wiąże się z utratą kaucji oraz brakiem ponownej możliwości rezerwacji sali.

Zależy nam na profesjonalnej obsłudze i oferowaniu rozwiązań adekwatnych do Państwa potrzeb. Jeśli mają Państwo pytania, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego.


Po zapoznaniu się z odpowiedziami, skontaktujemy się w celu przedstawienia wstępnej, indywidualnej oferty.
To, co wyróżnia nas na tle konkurencji to przede wszystkim elastyczność, otwartość na potrzeby Klienta, jak również przyjemna, życzliwa atmosfera współpracy.